W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Zapytania ofertowe - Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Zakup i dostawa komputerów typu AIO oraz drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie
Zakup i dostawa komputerów typu AIO oraz drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie - Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie, w imieniu którego działa p.o. Dyrektor – Pani Marlena Dębicka zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę komputerów typu AIO oraz drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 złotych (art.2 ust.1 pkt.1 ustawy). Przedmiotem zapytania jest „Zakup i dostawa komputerów typu AIO oraz drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie". Ofertę należy złożyć do dnia 9 grudnia 2021 r. do godz. 12:00. Wszelkie szczegóły w załączniku.