Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie, w imieniu którego działa p.o. Dyrektor – Pani Marlena Dębicka zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę komputerów typu AIO oraz drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130.000 złotych (art.2 ust.1 pkt.1 ustawy).
Przedmiotem zapytania jest „Zakup i dostawa komputerów typu AIO oraz drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie".
Ofertę należy złożyć do dnia 9 grudnia 2021 r. do godz. 12:00. Wszelkie szczegóły w załączniku.
Zapytania
Zakup i dostawa komputerów typu AIO oraz drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie
Data publikacji: 02.12.2021
Autor: PUP Sochaczew
- Załączniki
- Informacja o rozstrzygnięciu (pdf, 99 KB)
- Zapytanie ofertowe (pdf, 1264 KB)
- Formularz specyfikacji załącznik nr 1A (docx, 18 KB)
- Formularz specyfikacji załącznik nr 1A (pdf, 151 KB)
- Formularz specyfikacji załącznik nr 1B (docx, 19 KB)
- Formularz specyfikacji załącznik nr 1B (pdf, 147 KB)
- Formularz ofertowo - cenowy załącznik nr 2 (docx, 20 KB)
- Formularz ofertowo - cenowy załącznik nr 2 (pdf, 149 KB)
- Oświadczenie o niekaralności załącznik nr 3 (docx, 16 KB)
- Oświadczenie o niekaralności załącznik nr 3 (pdf, 62 KB)
- Projekt umowy załącznik 4A (pdf, 890 KB)
- Projekt umowy załącznik 4B (pdf, 1128 KB)
- RODO - załącznik nr 5 (pdf, 82 KB)
- Odpowiedzi na pytania (pdf, 51 KB)