Nabór wniosków
o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sochaczewie ogłasza, że w dniach 18.05 - 31.05.2020 r. odbędzie się nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy samozatrudnionego tj. dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, na podstawie art. 15 zzc ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz. U. poz. 374, z późn. zm.)
Wniosek o dofinansowanie należy złożyć do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczej.
W serwisie resortu pracy znajdują się również wszystkie wnioski wraz z załącznikami, jakie należy złożyć w urzędzie pracy.
Wnioski złożone przed lub po terminie nie będą rozpatrywane!
Wnioski mogą być składane:
- w postaci elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl
Komplet podpisanych dokumentów w formie papierowej tj:
- Wniosek o dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych - 1 egzemplarz podpisany
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych - 1 egzemplarz podpisany
- Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19 - 1 egzemplarz podpisany
- Umowa o o wypłatę dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej - 2 egzemplarze podpisane i zaparafowane na każdej stronie
- Dokumenty można przesłać pocztą na adres:
lub wrzucać do skrzynki podawczej znajdującej się przed siedzibą urzędu (dokumenty wybierane są następnego dnia).