Korespondencja z urzędem

Uprzejmie informujemy, że PUP Sochaczew udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, odpowiadającą wymogom określonym w art. 63 paragraf 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego, którego treść jest następująca: 
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."


W związku z powyższym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu),
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

 Wszelką korespondencję można składać:

  • listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Janusza Kusocińskiego 11; 96-500 Sochaczew 
  • osobiście na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu (I piętro pokój 38)
  • pocztą elektroniczną na adres: wash@praca.gov.pl, sekretariat@sochaczew.praca.gov.pl
    lub sekretariat@pupsochaczew.pl
  • faxem na nr telefonu (46) 862 24 24
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na portalu EPUAP
Wszystkie pisma po dekretacji przekazywane są do odpowiednich pod względem merytorycznym komórek organizacyjnych i tam rozpatrywane.

Informacje o publikacji dokumentu