Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie uprzejmie informuje, że w ramach realizacji projektu pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie sochaczewskim (III) od dnia 02 stycznia 2019 roku prowadzony będzie nabór wniosków dla Pracodawców zainteresowanych organizacją miejsc odbywania stażu dla osób młodych w wieku 18-29 lat bez pracy, w tym osób z niepełnosprawnościami zarejestrowanych w PUP Sochaczew jako bezrobotne (dla których został ustalony II profil pomocy), które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu (tzw. młodzież NEET), zgodnie z definicją osoby z kategorii NEET przyjętą w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
I. Warunkiem ubiegania się o zorganizowanie miejsca stażu jest złożenie przez Pracodawcę wniosku na odpowiednim formularzu wraz z kompletem wymaganych załączników w PUP w Sochaczewie (Druk wniosku do pobrania w siedzibie Urzędu pokój nr 40 lub na stronie internetowej www.sochaczew.praca.gov.pl w zakładce: Dokumenty do pobrania – Staż PO WER
II. Podstawowymi kryteriami doboru organizatorów miejsc odbywania stażu są warunki przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 sierpnia 2009r. w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych /Dz. U. z 2009r. Nr 142, poz. 1160/.
III. Złożone wnioski poddane zostaną:
ocenie formalnej:
- kompletność złożonych dokumentów;
- druk wniosku na odpowiednim formularzu;
- nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz podatku do urzędu skarbowego;
- deklaracja zatrudnienia po okresie odbycia stażu,
- ocena dotychczasowej współpracy z tut. urzędem tj. wywiązywanie się z warunków zawieranych umów;
- zaproponowany przez organizatora program stażu.